Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

torsdag 30. oktober 2014

Sånn flaks..

Dagene går i ett og jeg føler ikke jeg rekker alt!!
Igår hadde jeg fri, det ble trening, Fretex tur med to gode venninner,
2 utviklingsamtaler med guttene mine, 
innom bruktbutikken og matbutikken,
og 2 klesvasker, sengetøyskift og en haug med bretting....;)
Nok om det, det var flaksen jeg skulle fortelle om!


Det må jo være flaks når man plutselig finner ut at man bare skal ta en rask tur 
innom en av byens bruktbutikker, og så står dette fine vaskebrettet der!!
Jeg bare måtte kjøpe det :)


Ble jo ganske så koselig stemning på kjøkkenet ;)
Det skal få stå her en stund...etterhvert skal det få plass
på mitt nye vaskerom, o`lykke!!!


Igår kom årets julekort i posten her. 
Tror aldri jeg har vært sååå tidlig ute med å bestille de,
men vi har jo en del på gang så det var godt å få det gjort.
Jeg har ikke kjøpt så mange gaver enda,
men jeg har vel stort sett en ide om hva jeg skal
kjøpe så det går nok bra ;)


Idag er jeg hjemme med minstegutt,
han har en forferdelig hoste og er tett i nesa.
Ikke noe godt stakkars.
Nå har vi nettopp sett film,
han valgte en julefilm, helt topp :)
Kanskje jeg må spille litt julemusikk senere,
vi er jo straks i november så da er det vel lov ;)

Ønsker alle som titter innom en fin helg!

Klem fra meg ;)



3 kommentarer:

liven sa...

Så gøy med slike funn!
De gamle vaskebrettene er jo koselige, og tenker det kommer til å gjøre seg fint på vaskerommet ditt :)

Ha en fin novembermåned

Unknown sa...

Det var flaks og et godt funn :) Flott med den fine vekten ved siden av og den fine fargen på clementinene. Det lukter så godt av de :)
Dagene de flyr av gårde de :)

Takk for at du følger med meg videre på det nye stedet og den nye bloggen :)

God helg klem Monica

bye9design sa...

Herlig med slik flaks da! Så koselig det ble, regner med det blir veldig fint på ditt nye vaskerom :o) God helg til deg! klem fra Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...