Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 10. oktober 2014

Hei igjen ;)

Endelig innom igjen!!
Kjenner jeg savner bloggen, og alle dere fine
som leser og legger igjen nydelige spor :)
Hvor blir tiden av???


Denne uka har vært hektisk,
tidsklemma har virkelig tatt meg.
Idag var jeg bare lykkelig for at det endelig var fredag! 
Har planer om å kun kose meg med ungene denne helgen,
og det føles utrolig godt :)
Ikke bare bare å være mamma å føle at tiden ikke strekker til..


En superfin helg ønskes alle som titter innom!!

Klem Mirjam


4 kommentarer:

angie sa...

hallo, mirjam, sie haben sehr schön dekoriert!!! liebe grüße von angie aus deutschland

loftkroken sa...

Du hører hjemme du i blogglandia Miriam, utrolig koselig med
et innlegg :)
Kjekt du besøkte meg!

God helg søte deg <3

Bente

Hos Jorunn sa...

Ha en flott helg, bare slapp av og kos deg masse med familien! Deilig med dager der det ikke er planlagt noe som helst:)
Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Det er så koselig å se innlegg fra deg og at du titter innom meg i ny og ne :) Veldig spent på det nye huset ditt også vet du. Vi vet ikke riktig ennå hvor ferden vår går videre- litt spennende dager nå om dagen :)

God søndagsklem fra Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...