Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 15. oktober 2014

Fin dag, og snart på tur ;)

Hei dere :)
Her nærmer fridagen seg slutten, men det gjør ikke noe.
 Den har inneholdt både frisørtime, kos med minsten, 
 litt rydding, og pakking til tur.
Imorgen drar jeg nemlig på tur til Gøteborg med mine fine kolleger!
Gleder meg veldig til det altså ;)
To netter på hotell, god mat, kanskje litt shopping
og besøk på en flott Montessoriskole.
Gøy og spennende på en gang!


Nå må jeg bare få pakket litt, og så skal jeg lage 
hjemmelaget carbonara til min kjære kommer hjem fra huset ;)
Viktig å skjemme bort den flinke mannen min litt!


Ønsker deg en super helg!!

Klem klem


3 kommentarer:

angie sa...

danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

Ruths datter sa...

Åh den lampa di er bare så fin. Tror jeg så den på facebook også. Nydelig.
God tur

Unknown sa...

Så koselig :) Carbonara er kjempegodt.

God tur og kos deg masse

Klem Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...