Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 19. oktober 2014

Nytt fra husbyggingen ;)

Hei alle sammen!
Håper dere har hatt en fin helg :)
Jeg kom hjem fra Gøteborg igår.
Har hatt en kjempefin tur med flotte jobbkolleger.
God mat, shopping og faglig inspirasjon.
Må jo si at det var veldig godt
 å komme hjem til kjæresten og minstegutt igjen også da ;)


Har lyst til å vise litt av hva som skjer på huset nå.
For en stund siden fikk vi dørene,
er de ikke fine?? Elsker fargen!
De er i Gustaviansk blå, jeg gleder meg til å se de
i kombinasjon med de historiske flisene.


Idag begynte jeg og min flinke mann, å legge tak i loftstua.
Det er gøy nå når en virkelig ser fremskritt innvendig!!
Vi har begynt med loftet først,
synes det var greit å få mest mulig ferdig her 
for så å jobbe seg nedover.


På alle barnerommene er tak og vegger så godt som ferdig.
Den høye veggen på hvert rom skal tapetseres,
så nå foregår det litt sparkling.
Tregulv skal også legges og males.
Alle rommene deres er like store, ca 16 kvm.
Skal bli gøy å få opp tapet etterhvert,
så ser man litt mer personlighet i rommene :)

Nå er det Farmen på tv, en tekopp og lade opp til en ny uke!!

fin kveld til deg som titter innom ;)
Klem Mirjam

4 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Det var kjempegøy å få titte inn i det nye huset, Mirjam! Du verden så flott det blir og de dørene...WOW...så vakre de er og fargen er helt skjønn!! Dere er kjempeflinke som klarer å gjøre så mye av jobben med huset selv!

Ha en flott ny uke!
Klem fra Jorunn

angie sa...

ich liebe die farbe der tür und die holzbank davor gefällt mir auch!!! alles liebe von angie

liven sa...

Nyyydelige dører!!
Dette blir som smykker :)
Og for noen flotte barnerom, hele 16m2....det er jo supert!
Gøy å følge med på drømmehuset ditt.

Ha en fin ny uke

Jorunns hobbyblogg sa...

Det ser kjempefint ut, og du har en spennende tid i vente
Vi flyttet inn i nytt hus for noen uker siden, det er bare kjempedeilig, men mye jobb :)

Lykke til videre
Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...