Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 22. mars 2013

Pakket og klar..

...for jente-hytteturhelg  i anledning min søster 30 års dag :)
Gaver, vin, champagne, badetøy, ski og snop er med.


Ganske sikker på at ti jenter på tur, må bli gøy :)


Kjenner jeg savner min kjære allerede, 
vi er sjelden borte fra hverandre.
♥♥


Straks avreise, så får ordne de siste tingene :)

Ha en fiiin helg!!!

Klem Mirjam

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det blir super bra :-) God helg !

Klem Monica

Linn sa...

Kos deg masse, og nyt turen:-)
Stor klem fra Linn:-)

Sommerhuset i bakken sa...

Jentetur på hytta høres utrolig koselig - og morsomt ut ;-) Kan tenke meg dere får en herlig helg ;-)

Kos dere masse! Riktig, riktig god tur!

am design sa...

God helg og kos deg masse på tur!!!

Villaveien nr 1 sa...

Så gøy :)
Håper du får en fin tur.

Og tusen takk for aldelses nydelig kommentar søteste deg. Du er så snill.

Ønsker deg en herlig påske.
Klem Margareth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...