Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 20. mars 2013

Herlige onsdag!!!

Har gledet meg til denne onsdagen i flere uker tror jeg :)
Hvorfor?? Jeg skal endelig til frisøren, nå er det lenge siden sist!
Blir deilig å få stelt seg, en koselig prat, lese blader og bare nyte!


Pjokken er på bedringens vei, regner med han er klar
 for barnehagen imorra.
Blir en tur til offa (morfar) på han idag.
Han har forresten sovet som en stein i juniorsenga
 han overtok fra storebror.
Han er så fornøyd ;)
Idag skal vi ut å kjøpe madrass til storebror, så alt er klart
 til han kommer hjem! 


Nå må vi komme igang med resten av dagen :)

En god klem til alle dere som titter innom, Tusen Takk!!

9 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å så kos!! jeg skalmtil frisøren i morgen!
Så godt at han er bedre...

Skjønneste bilder hos deg søde!

Ha en topp dag da.
Klem klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Har nesten glemt hvor deilig det er å sitte i frisørstolen og bli dullet med.
Faktisk ikke så mange ganger jeg har gjort det, da min søster var frisør tidligere og da var det ofte på et bad jeg satt og ble klippet på hennes fritid :) Nå klipper jeg meg selv og da får jeg verken sitte eller servert kaffe :))) Tror jeg må innføre litt mer komfort under arbeidet, hi hi hi :)

Kos deg i frisørstolen og fortsatt god bedring til den lille :)
Klem Heidi

Ingridstua sa...

Det er utrolig hvor glad og fornøyd vi kan bli etter ey besøk hos frisøren! Det gjør gidt for kropp og sjel, ja, og håret selvfølgelig!
Ønsker deg en glad onsdag! :)

Ingridstua sa...

Det er utrolig hvor glad og fornøyd vi kan bli etter et besøk hos frisøren! Det gjør godt for kropp og sjel, ja, og håret selvfølgelig!
Ønsker deg en glad onsdag! :)

Unknown sa...

Hæres ut som en perfekt dag :) jeg gleder meg til tirsdag da skal jeg dit :)

Kos deg og nyt

Klemmer fra Monica

Hos Jorunn sa...

Så deilig med frisørtime, man føler seg straks litt freshere etter besøk der. Det var godt at gutten din er på bedringens vei, det blir nok koselig med et besøk hos farfar. Skjønn den koppen din med påskeliljer i! Ha en flott dag og kos deg! Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Åpna, det er bare helt nydelig å være hos frisøren!
Den skjønne følelsen av at "nå kan jeg ikke gjøre noe annet enn å sitte her" :)

Håper du koser deg og nyter tiden!

Så flotte påskeegg på bilde her!
God klem :)

Anonym sa...

Ein perfekt dag det med ein frisørdag,kjennes godt å fikse seg på håret:)
Her måtte dei veldig lange håret til Milla vike idag,så nå er ho så nett og fin,satt i ein time og klarte å være tålmodig så det var supert!

Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

TreTette sa...

Frisørtime er utopi her i gården - jeg har blitt elendig på å bruke tid og penger på meg selv..resultatet er hår ned til korsryggen.. :) Håper pusterommet var fantastisk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...