Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

tirsdag 12. mars 2013

Innom med en blomst..

....til alle dere som er innom bloggen min!
Alle som leser, alle som legger igjen koselige ord :)
Tusen takk, det betyr så mye!


Kjenner desverre at tiden ikke strekker til med å svare alle akkurat nå.
Derfor kjente jeg for å gi en felles takk, en felles blomst!
Dere er gode :)

Nyt dagen!!

Klem Mirjam

13 kommentarer:

♥ Helen sa...

Nydelig :)
Ha en fin dag :)

Bente sa...

Kjempefine.
Tusen takk til deg også.

God klem fra meg

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hortensia er så fint! Tusen takk for hilsen hos meg!! Det setter jeg så stor pris på!! Men merker selv at det tar mye tid med blogging pga at det skal legges igjen en kommentar hos alle jeg besøker. Ofte føler jeg at jeg ikke kan komme med nytt innlegg før jeg har vært innom alle som har kommentert hos meg på mitt forrige innlegg:) Jeg får så vond samvittighet dersom jeg ikke gjør det. Det skal vel ikke være sllik. For selv forventer jeg slett ikke kommentarer tilbake. Men det er nettopp dette dilemmaet som gjør at jeg innimellom må ta pauser fra bloggingen.

Det gjorde godt at du skrev dette på bloggen din. Tusen takk. For så enkelt kan det gjøres. Uten at noen blir fornærmet. Vi bare skjønner det. For vi er alle i samme båt.

Ha en fin kveld, Mirjam.

Stor klem fra Hjørdis

camilla sa...

Jeg tror vi har det sånn alle sammen egentlig:-) at vi ikkealltid rekker over alt og alle. (Og får dårlig samvittighet) jada.så dette var kjempelurt!:-) og om ikke vi får lagt igjen kommentarer hver gang så kikker vi jo alltid innom hos hverandre for det:-)! Du må bare ja en nydelig kveld:-)!! Mange gode klemmer:-)

Unknown sa...

God kveld og en fin uke til deg Miriam :)

Gode klemmer fra Monica

Hjem & Glede sa...

Å tusen takk for skjønn blomst og hilsen!
Ja,ikke alltid at tiden strekker til og det tror jeg alle her i blogglandia skjønner vennen:)

Ha en super kveld.

klem klem
Camilla.

Sommerhuset i bakken sa...

Takk selv ;-) Nyyydelig blomst! Så koselig!

Ha en riktig god kveld!

Ingrid Louise sa...

Nydelig hortensia!!
Tiden er knapp her også om dagene,og det er nok bloggen som får "svi"...
Fine dager til deg,klm ingrid l

liven sa...

Slik er det jo innimellom for alle...og blogging tar tid!
Enb nydelig hortensia du har...og takk for den :)

Anonym sa...

Så kjempe koselig bilde:)
Og tusen takk for koselig hilsen og det samme til deg:)
Klem Merete

Hos Jorunn sa...

Takk det samme, Mirjam! Nydelig hortensia! Takk for koselig med en hilsen:)Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

Brunt sukker sa...

KJENNER MEG IGJEN HER JA
ØNSKER DEG EN VAKKER DAG
KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

salige lavendel sa...

Elsker Hortensia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...