Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 29. mars 2013

Langfredag

Dagene går og langfredag er allerede her.
Jeg håper den blir lang, og god ;)
Vi koser oss med fri!
Idag får vi venner på besøk,
det blir pølsegrilling og lek i snøen :)


Innimellom besøk og aktiviteter har det blitt
tid til litt påskeegg-pynting :)
Jeg nyter å sitte med tekoppen,
og holde på med småting!


Så langt har påska også bydd på både skiturer og løpetur,
tror sykkeltur blir det neste :)
Ellers er det bare godt å ha god tid,
være sammen, og gjøre hyggelige ting!!!


Carpe Diem!!!

Klem

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja- vi håper den blir lang og fin :)

God påske klem til deg fra Monica

Notre Maison sa...

Herlig med påske! Her har det blitt skitur og kalkunmiddag, og må er det sykkeltur på gang. Koselig! God påske til deg og dine :)! Klem

Ingrid Louise sa...

Deilig med fridager sammen med sine...her jobbes det både inne og ute...
Fineste eggene du lager!!
Fortsatt fine påskedager til deg,klm ingrid l

Hjem & Glede sa...

Å så koselig min skjønne bloggvenninne !
Herlige dager ja!
God påskeaften.

Klemmmm
Camilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...