Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 5. august 2013

DIY prosjekter :)

Denne sommeren har vært utrolig fin!!
Vi har kost oss hjemme så å si hele tiden.
Kan vel si at vi har ladet opp til en høst med
nye utfordringer...
1 skolebarn er nå blitt til 3, vi skal bygge hus,
og det skal min kjære gjøre helt selv.
Hverdagsliv med jobb, lekser, trening for liten
 og stor, tid til venner og familie.
Det er vel ikke feil å si at en hektisk tid venter oss!


Det har rett å slett vært godt å bare ta det med ro og kose seg hjemme :)
Innimellom har vi fått gjort ting man ellers ikke finner tid til.
Siste prosjekt er et gammelt vindu som forhåpentligvis skal fungere som 
planlegging for ukesmeny. Har prøvd før, men prøver igjen ;)



Litt sying har jeg også fått tid til.
Lykke puten jeg sydde i vår har nå fått selskap av en ny pute i sofaen, Kos :)
Nok et prosjekt er snart ferdig, det er noe til lillemann.

Snart blir det Give Away hos meg!
I disse dager blir bloggen 2år :)

Håper du har en fin dag!!
Klem Mirjam

10 kommentarer:

Unknown sa...

Koselige bilder :)


Ønsker deg en herlig uke

Klemmer fra Monica

Unknown sa...

Så spennende da med husbygging. Ha ha ja det med ukesmeny har vi også prøvd, uten synderlig hell.

Lykke til med både skolebarn og husbygging.

Klem fra Kari

Brunt sukker sa...

Å SÅ KOSELIG
DETTE VINDUET DITT VAR
JA MANN MÅ ALDRI SLUTTE Å TRO PÅ SINE IDEER
SPENNENDE TID FORAN DERE
KLEM ELI:)

ingridsboble sa...

Så fint vinduet ble :) Hos oss funker ukesmeny godt - lykke til!
Og så fine puter du har sydd; kjempekoselige :)

Ha en fin ny uke!
Klem fra Ingrid

Anonym sa...

Kjempefint vindu,så spennende med husbygging og alt!
Blir spennende!
Fin ny veke til deg:)
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Kjempefine puter du har sydd,det er så koselig hos deg. :)
Klem Mette.

Anonym sa...

Spennende tid du går i møte med masse ting som skal skje:)
Blir gøy å følge med deg:)
Herlige bilder og vinduet var nydelig:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Karen sa...

Elsker det stuebordet ditt! Kjempestilig :)
Putene var så fine! Hvordan har du fåt til den skriften? Klippet det ut i stoff?

Ha en finfin kveld!

Guttemamma sa...

Kjenner jeg lader opp jeg også:-)Her spiller alle tre fotball, mellomstemann på to lag og år far i huset er trener på to av lagene er det bare å ta en dag av gangen, planlegge middag og sørge for at treningstøyet til enhver tid er klart:-). Og jeg elsker å se de spille, så når folk sier til meg at "du MÅ jo ikke være med på alle kampene" skjønner jeg jo ikke hva de snakker om...:-).Vi bygde huset vårt da vi hadde en nyfødt kollikkbaby og en toåring,og mannen min gjorde nesten alt selv. Så jeg TAR AV MEG HATTEN for dere!!
Klemmer♥

Lisbeth sa...

Ukesmeny har vi praktisert i årevis, kjempe greit :) Laget en 6 ukers meny, og den har rullert mange ganger.
Blir spennende å følge med på husbyggingen deres!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...