Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 24. august 2013

Vinneren er trukket!

Først må jeg bare få takke alle som ville bli med på Give Away hos meg!
Utrolig gøy at så mange ville være med å feire bloggbursdagen :)
Stort velkommen til alle nye følgere både på bloggen og facebook,
håper dere vil trives her hos meg ;)


Ved hjelp av random.org har jeg nå trukket vinneren.
Tam, tam, tam, tam.....
Ida Lind!
Gratulerer så mye Ida :)
Håper du får masse glede av koppen!


Da vil jeg bare ønske alle som er innom en herlig helg!

Stor klem fra meg ;)

6 kommentarer:

Linn sa...

Hæ? Har du hatt give away, åsså har ikke jeg fått det med meg? Shame on me;-) jaja gratulerer til den heldige da iallefall;-):-)
Ja mirjam jeg kom over fire terriner, to kjøpte jeg på finn.no av samme mann og to av Line med bloggen vintage Line;-) så nå har jeg nok tror jeg;-) men vi får se;-)
Ønsker deg en finfin lørdag videre:)
Klem fra Linn

Hjem & Glede sa...

Ha en flott helg vennen!
Grattis til den heldige vinneren;)))

Skjønne roser hos deg!

Smask

Anonym sa...

Kjempe koselig bilde:)
Gratulerer til vinneren
Klem Merete

Karen sa...

Fikk ikke med meg denne jeg, men gratulerer med toårsdag! :)

Fortsatt god helg!

Underberget sa...

Gratulerer til den heldige vinneren og fortsatt god helg til deg Miriam:-)

Anonym sa...

Gratulerer til heldige vinneren:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...