Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 31. juli 2013

Gjenbruk i blått :)

Jeg er ikke så god til å forandre i interiøret
men idag ble det en liten forandring
når jeg la noen heklebrikker til vask.
Kjøkkensjenken ble stående bar igjen,
dette måtte jeg jo bare gjøre noe med!


Siden det var smått med blomster her idag tok jeg inn noe blåbærris ;)
Da fikk jeg lyst på mere blått!


Et blårutete tøystykke jeg fant i farmors skap,
og en skål i stråmønster også fra farmor og farfars hus.
Vips den hvitmalte furusjenken fikk nytt utrykk :)


Blått er igrunnen er flott farge :)

"Something old,
something new,
something borrowed,
something blue ;)"

Klem Mirjam

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå...så kjempe koselig det ble:)
Liker sågodt det blå/hvite og elsker gjenbruk:)
Og ekstra kos er det når det har en historie bak segog er arv:)
Sov godt
Klem Merete

Brunt sukker sa...

SÅ FINT OG FRISKT DET BLEI
KOSELIGT HOS DEG MIRJAM
KLEM ELI:)

Linn sa...

Blå er en nyyydelig farge:-) Jeg har alltid hatt en forkjærlighet til den fargen♥♥♥ Det ble knall fint, og friskt innslag det blåe;-)
Klem fra linn

Merethe sa...

Vakkert med blått. Jeg elsker å bruke blåfarger særlig på kjøkkenet.Det ble riktig så koselig med blåbærlyng og blårutete duk. ha en fortreffelig første august. Klem Merethe

Hos Jorunn sa...

Det ble kjempekoselig, Mirjam! Jeg har aldri plukket blåbærris for å ha det inne, men det tror jeg jeg skal gjøre etter å ha sett det hos deg:) Jeg liker veldig godt blått i interiøret selv om jeg ikke har det selv.

Ha en flott helg, klem fra Jorunn

Unknown sa...

Blått er en nydelig farge- og en farge som skaper god harmoni- herlig :)

God helg klem fra Monica

Sommerhuset i bakken sa...

Koselig med blått ;-)

Ha en riktig god natt! Sov godt og drøm søtt ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...