Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 29. januar 2014

Snør snart inne!

Ja idag er det rett å slett best å være hjemme ;)
Fikk levert gutta på skolen og i barnehage på morgenen,
trent, og hentet minsten tidlig.
Nå er rundstykker bakt ut, 
og litt klesvask må ordnes med.



Sydde meg noen nye vårlige puter i helgen.
Satte i glidelås, det var veldig greit!
Nesten så jeg begynner å bli god venn med symaskinen nå ;)


Figgjo fat i fine pastellfarger koser seg i tallerkenhylla!
Stjernekoppene byttet jeg til meg på en bruktside.
Jeg kommer ikke til å bli lei gjenbruk og gamle ting med det første,
det er jeg helt sikker på ;)


Hva tenker du om bloggdiskusjonen om at "alle" blogger er like??
Min mening; jeg blogger om det jeg liker uavhenging av hva andre synes.
Jeg kjøper gjerne noe andre har om jeg liker det,
men prøver uansett å ha det på min måte i mitt hjem :)
Her finner du diy tips, gjenbruk, hverdagsliv mm. 
Velkommen skal du være til å lese og bla i bloggen min!
Er glad for alle som trives her, og for alle fine komentarer!

Nyt onsdagen videre ;)

Klem Mirjam




2 kommentarer:

Høgt oppi lia sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg og veldig gøy å få deg som følger!! Så fine og vårlige puter du har sydd. Ligger litt stoff her også som etter planen skal bli puter, men ennå har ikke dagene strukket til. Er jo ikke det eneste prosjektet akkurat..., hihi;-)

Når det gjelder bloggdebatten har jeg ikke fulgt så med, men utfra det jeg har lest er jeg egentlig ikke så enig. Klart at en del kjøper samme eller like ting, men jeg syns folk uansett har så ulike hjem og bruker tingene på så ulike måter, så jeg for min del ser ikke så mange like hjem hverken i bloggverden eller i "virkeligheten".

Ønsker deg en fin dag videre:-)
Klem Elin

Unknown sa...

Det er jeg ikke helt enig i- syntes vi er mange som blogger om vårt og vår egen stil. Men klart mange liker jo det samme og vi inspirerer heldigvis hverandre. Men når det er sagt så har det vært mange like og de sammen som har gått videre i Nib sine konkurranser. Nå så vi et par nye i galleriet og det var moro :)

Fine puter og fint i vegghylla :)

Nam nam til hjemmebakt :)

Nyt kvelden klem fra Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...