Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 8. januar 2014

Cathrineholm-lykke :)

Woohoo jeg er i lykkerus!
Fra å ikke ha noen er jeg plutselig eier av 
3 flotte Cathrineholm produkter :)


Kjelen kjøpte jeg på en gjenbruksbutikk i nærheten,
det ble julegaven fra min kjære til meg selv ;)
Grytene er kjøpt via kjøp og salg sider på facebook.
Den ene var julegave fra gutta mine,
den andre kjøpte jeg for penger jeg tjente på julemarked.

Må jo bare si at Nordmenn virkelig har gjort en super jobb med 
å lage flotte produkter av både glass, porselen og andre ting gjennom tidene!
Figgjo, Egersund, Catrineholm, Norgesglass..mm.
Jeg har i alle fall funnet mine favoritter.


Ikke noe å si på tilstanden på disse.
I`m in love ;) ;)
Gleder meg til å sette de på en fin hylle 
i mitt nye landkjøkken!!


Måtte bare vise den fine teboksen også,
matcher kjelen akkurat :)

Ønsker alle en fortsatt fin uke!

Tusen takk for alle herlige spor!!

Klem Mirjam



8 kommentarer:

Unknown sa...

Så heldig du har vært nå :) de er superfine skatter :)

Nyt kvelden klem Monica

Underberget sa...

Virkelig fine kjeler du har fått Mirjam! Dette blir friske fine innslag på kjøkkenet. Likte også godt den røde teboksen din.

Anne Britt sa...

Morsomt at disse tingene har blitt populære igjen. På 70- tallet, da jeg studerte, kjøpte vi Cathrineholm -produkter på fabrikkutsalget i Halden. "Alle" hadde en eller flere produkter herfra. I dag har jeg fremdeles to boller i bruk pluss et avlangt fat. Tenk at dette har blitt skatter!

Jatte sa...

Så fine funn!! disse kjelene går jo aldri av "moten" :))

Har en liten give away hos meg nå, du er ♥velkommen til og delta!

Ønsker deg en fin Torsdag,
Klemmer fra Jatte :))

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Hei på deg;)
Heldige du så fine de var da;)
Jeg har selv en stor gul skål med hvite blader etter farmor, den er i bruk til det meste.
Like fin i dag som da den var ny;)
Ønsker deg en flott dag!
God klem!

Hjem & Glede sa...

Å så koselige panner!
Min tante hadde slike på kjøkkenet sitt.....blå.....og oppi der var det alltid kjeks :)))
Ha en flott helg schnuppa :)))

God klem.

Monica fra Koseleg sa...

Herleg med nytt hus- eg og vil….
Eit flott hus ser det ut til å bli- ikkje så langt unna min husdraum ;-) Kjekt med fine ting som står klare berre til å putte inn i det...
Sikkert mykje som skal bestemmast ja…
Fin søndag!
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempefine de var! :D Heldige deg :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...