Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 22. juni 2013

Sommerferie!


7 uker med fantastisk sommerferie er igang!
Endelig kan man nyte rolige morgener,
og lange dager man kan fylle med akkurat det man vil :)
Vi har ikke lagt de store ferieplanene,
men en uke på Camping med ungene blir det!
Det er en veldig fin måte å feriere på med barn ;)


Vi får straks svar på husbyggesøknaden vår,
vi håper jo selvsagt på positivt svar,
og å kunne komme igang i løpet av sommeren!
En utrolig spennende tid dette!


Dette gamle bildet fant vi i farfarhuset.
Det er meg i rosa kjole,
(bildet er litt falmet ;)
oldemor, og min lillesøster.
Stolen, ja det er den som står i min stue nå!
Slike minner er veldig koselig å ha!


Nå koser jeg og minsten oss under teppet i sofaen!
Han med barnetv og mor med blogg ;)
Storesøster er hos farmor, og storebrødrene er på
camping med mommo.
Besteforeldre er gull verdt!!

Ønsker alle en flott lørdag :)

Klem fra Mirjam

8 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å så herlige bilder hos deg.....høres ut som om dette blir en flott helg!
Koselig med slike gamle gode minner......å så kos.....

God helg søde!

❤Klem Camilla .

Anonym sa...

Hei.
Ønsker deg en flott sommerferie og midtsommeraften. :) Så søt du var i den rosa kjolen. :) Lykke til med husplaner.
Klem Mette.

Anonym sa...

For noen herlige uker som ligger forann deg:)
Håper på asse sol og varme i år:)
Du går jo spennende tider i møte, krysser fingrene og tær for positivt svar på søknaden:) ordner seg det:)
Herlige bilder vennen:)
Ha en Strålende Søndag
Klem Merete

Sommerhuset i bakken sa...

Flotte bilder du viser.

Så herlig med ferie :-) Da krysser vi armer og bein for solfylte dager ;-)

Håper byggesöknaden går igjennon og at dere får startet på prosjektet i löpet av sommeren.

Ha en super dag!

Unknown sa...

Så koselig bilde av deg fra da du var lita :)

7 herlige uker :) Ønsker deg fine dager og en god sommer og at dere får godkjent byggesøknaden nå snart. For et drømmehus som venter dere :)

Klem Monica

Linn sa...

Spennende mirjam:-) håper alt gr etter planen og at dere får kommet igang så fort som mulig:-):-)
Ja sommerferien er igang;-) jeg er helt avhengig av besteforeldre for og få ting til og gå opp, vi har ingen SFO i ferien, og da er jeg avhengig av og ha ett sted de kan være mens jeg er på jobb:-)
Håper dere får nytet ferien fult ut, kan være greit hvis dere skal begynne og bygge hus forhåpentligvis etterhvert;-)
Stor klem til deg:-)

Hos Jorunn sa...

Så herlig for deg å ha flere uker foran deg med fri...deilig følelse, det! Håper dere får positivt svar på husbyggesøknaden...det gjør dere nok:) Det kommer til å bli kjempespennende!! Herlige bilder hos deg, elsker den gamle ovnen din og morsomt med bilder fra barndommen:)
Nyt feriedagene! Klem fra Jorunn

Ingridstua sa...

God sommer! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...