Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 9. juni 2013

Så heldige vi er!!

Nok en morgen hvor gradestokken er godt på pluss siden :)
Solen skinner fra blå himmel,
det blir garantert shorts, skjørt og utekos ;)
Vi har ingen planer for dagen,
deilig å bare kunne ta det som det kommer!
Nå tror jeg at jeg vil lage meg en kopp te,
og sette meg ut i sola :)


Ønsker alle som titter innom en herlig søndag :)

(Har dere problemer med å kommentere hos meg??)

Klem fra Mirjam

11 kommentarer:

Mira sa...

Herlig tid ja!

Selv om det alltid er nok å gjøre.

I går brukte me opp 20 liter rødmaling og må kjøpe mere til mandag.(gårdsmuseum).

I dag skal me grille og kose oss sammen med venner.

Ha ein fin søndag, Klem

Anonym sa...

Så utrulig herlig,fint vær her og så det må nytes ute:)
Ønsker deg ein fine søndag :)
Klem fra Lillian

♥ Helen sa...

Ja vi er utrolig heldige :)
Så koselig du har pyntet på utebordet ditt.
God søndag til deg.

Notre Maison sa...

Så herlig! Jeg har jobbehelg, og det blir bursdag i ettermiddag. Ønsker deg en fin dag! Klem

Lisbeth sa...

Vi har det deilig på Sørlandet nå :) Her skal dagen nytes i hagen :D Nyt helgens siste dag!

TreTette sa...

Så herlig med slike dager :) :)

Hjem & Glede sa...

Ja herlig søndag søde snupp!
Her skinner solen og fuglene synger!
Love it!

Kose deg.

Klemmmm

Unknown sa...

Herlig- vi må fange de solstrålene som er :) og bare nyte


Ønsker deg en flott ny uke

Smil og klem Monica

Ingridstua sa...

Ja, vi er virkelig heldige de dager vi bare kan gjøre som vi vil, eller som det faller seg. Og at i tillegg sola skinner på en varm sommerdag,- da er lykken komplett! Håper du har hatt en fin søndag! Ha en fin kveld videre, og fin uke fra i morgen! Klem fra Ingrid

Hos Jorunn sa...

Hei på deg Mirjam! Ja, det har vært mange fine dager nå. I ettermiddag så kom det forresten et styrtregn her med kraftige vindkast og store hagl...men det varte ikke lenge. Jeg ser det blir noen fine dager i begynnelsen av uken også her på østlandet...deilig, deilig.

Ønsker deg en flott ny uke, klemmer:)

Karen sa...

Hørtes ut som en perfekt søndag! Å bare ta det som det kommer :)
Lekkert i hagen på innlegget under her. Herlig sommerrødt!

Her i Nord hadde vi nydelig vær hele forrige uke, men nå ble det jammen grått og trist igjen!

Ønsker deg en strålende dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...