Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

tirsdag 21. juli 2015

Innevær ;)

Sola kan jo ikke alltid skinne,
men hva gjør vel det.
Igrunnen kan det være ganske deilig med noen regnværsdager.
Da kan man kose seg inne med god samvittighet!


Varme grove vafler, nyrørt jordbærsyltetøy,
og koselig besøk...da blir det garantert en hyggelig stund!


Igår hadde jeg med meg ungene på selvplukk i jordbæråkeren.
På en time hadde vi plukket 14 kurver :)
Det beste var jo nesten at det virket som ungene synes det var gøy!
Jobben med å renske bærene måtte jeg nok ta selv,
men jeg fikk hjelp av mellomstemann med å røre syltetøyet ferdig.


Sist uke hadde vi noen dager i Oslo.
Vi besøkte Naturhistorisk museum, så slottet,
var i Vigelandsparken, og selvsagt en dag i Tusenfryd.
Litt strandliv og krabbefiske ble det også.
Vi bodde hos min onkel med familie.
Ungene våre er omtrent på samme alder,
så det var full klaff!


Håper du nyter sommeren for alt den er verdt :)

Klem Mirjam

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...