Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 13. desember 2015

3.søndag i advent.

Tenn lys, tre lys skal skinne....
Hjelpes meg så fort dagene flyr!
Å nyte desember er ikke lett i dette tempoet.
 
 
Julebaksten er jeg i alle fall godt i gang med.
Julegavene har jeg kontroll på,
selv om jeg ikke har rukket å handle inn alle enda...
 
Jeg prøver å nyte stille øyeblikk når de kommer farende forbi,
men det føles som det er litt for sjelden.
 

Julepyntingen av huset synes jeg liksom aldri jeg blir ferdig med,
det er kanskje fordi det er ekstra gøy å pynte når det er 1.jul i nytt hus ;)
 

 
Ønsker deg en nydelig 3.søndag i advent!
Jeg skal prøve å nyte litt ekstra i dag,
før en hektisk siste uke før jul setter inn.
 
God jul!
 
Klem Mirjam


2 kommentarer:

Unknown sa...

Vakre bilder :) Pust rolig ut og inn- Det blir jul i år også :)

Gode klemmer fra Monica

Frøken Vergum sa...

Så nydelig julepyntet hus:) julen kommer uansett om man er ferdig eller ei hihi, og man blir vel egentlig aldri ferdig?;)
Juleklem fra Trude

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...