Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 25. oktober 2015

Grønt er skjønt ;)

Hvorfor er det egentlig så lett å være redd for farge?
Vi velger jo ofte nøytrale farger både på vegger
og møbler når vi innreder.
Jeg har i alle fall oppdaget en ting,
farge gjør meg glad!


De siste møblene vi manglet til stuen var lenestoler.
Vi hadde sett oss ut noen på Ikea som vi synes var 
både fine, og gode å sitte i.
Planen var å kjøpe grå,  trygt valg og fin farge.


Når vi var der borte sier jeg til min kjære;
Hva med de grønne da??
Ja! sier han.
Jeg ble litt satt ut av svaret,
men vi var enige om at de kunne passe fint inn,
og at det var deilig med litt farge!


Som sagt, så gjort :)


Nå gjenstår det bare å få opp gardiner,
12 lengder som må syes opp først....sukk.
Fare for at det kan ta sin tid før jeg får gjort det....


Idag blir det lammelår til middag her ;)
Min kjøre som skal lage det,
så tar jeg meg av borddekking og desserten!

Sola skinner fra blå himmel, det er en nydelig høstdag!

Nyt søndagen :)
Klem Mirjam

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...