Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 21. mars 2015

Sneak peak!

Kjøkkenet er oppe og går :)
Mangellisten er lang....vask, stekeovn, kjøleskap,
fryseskap, lamper, bjelker i taket, men......
Skapene er fylt, og mat kan lages på den nye koketoppen!!!
All grunn til å være fornøyd altså ;)
 
 
Vi skal ha en dobbel porselensvask som vi har bestilt fra Ikea.
Utrolig nok klarer de ikke å produsere nok,
så vi har allerede ventet en stund...
siste beskjed vi fikk var uke 14...håper jammen det stemmer!
 
Kjøkkeninnredningen er fra Strai kjøkken, vi er veldig fornøyde!
Fargen på innredningen heter Tidløs, veggfargen heter Tåkedis.
Til mandag får vi kjøleskap og fryseskap fra Smeg,
de skal stå mot hverandre på motsatt vegg av det dere ser her.
Gleder meg veldig til å se de på plass :)
 
Mellom overskap og benk kommer det etter hvert fliser.
Vi har kjøpt franske fliser, de hvite litt avlange med knekk på kantene.
Tror de vil passe godt inn i vårt landstil hus.
 

 
Vi ønsket å ha lavt vindu med sittebenk under,
synes det er superkoselig.
Må få ordnet noe litt bedre enn en sliten
sommerstolpute å sitte på her,
men det kommer med tiden...har fortsatt en del annet å gjøre ;)
Minsten flatet ut her om dagen,
synes visst det var riktig så kjekt å ligge her!
 

 
Veldig glad i mine gamle boller som står i hylla.
Lotusmønsteret har jeg også falt for,
fint både i original og nyere variant!
Brødboksen er ny, kjøpt hos Frøkenrosa.
Snart starter loppesesongen, det gleder jeg meg til!

Lørdagskvelden skal avsluttes med å male siste strøk
 på gulvet i mellomgangen her i dag.
Så når det er gjort må jeg ut å klatre opp i stigen, for å komme meg opp og i seng ;)
Håper ingen tror det er innbruddstyver på ferde!!!

Fin lørdagskveld til deg som titter innom :)
Klem, klem

3 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Så lekkert det blir på kjøkkenet!! Kjempekoselig med benken under vinduet:)

Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra Jorunn

Brunt sukker sa...

å for et drømme kjøkken<3
flinke er dere
klem Eli:)

Unknown sa...

Åhhh så fint :) Og den vasken fra Ikea kommer du til å bli så fornøyd med. Vi hadde jo den på Sjøaker og her har vi den enkle. Vi måtte vente på kjøkkenfrontene- og vi fikk de den uka som vi ble estimert.

Den sitte benken under vindu er helt herlig

Ha en fin dag og fin ny uke

Klemmer Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...