Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 17. september 2014

Knekkebrød.

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å lage knekkebrød,
og idag fikk jeg endelig gjort det ;)
Oppskriften fant jeg på Trines matblogg,
så var det bare å måle og blande.


Jeg var litt skeptisk til hvordan dette skulle gå siden jeg ikke har varmluftsovn,
men skepsisen kan bare gå å legge seg :)
Jeg luftet ut dampen innimellom, og vips sprø og kjempegode knekkebrød!
Jeg stekte bare et brett om gangen så det tok litt tid,
men det går jo fint når man har fri.


Det er absolutt ikke siste gang jeg lager disse!
Mye bedre enn alt du får kjøpt ;)
Nå står en porsjon rundstykker til heving.

Ha en fin kveld!

Klem klem


3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Hjemmelaga knekkebrød er knallgodt :)

ingridsboble sa...

Hjemmelagde knekkebrød er veldig godt ja! Det lages med ujevne mellomrom her i huset også :) Nyt de!
Klem fra ingrid

Unknown sa...

Slike knekkebrød er bare så sunne, gode og så bra for magen :)

Ønsker deg en herlig helg

Klemmer Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...