Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 24. november 2013

Hva gir man..

...til en venninne som har alt??
Igår var jeg i 30 årsdagen til en av de beste :)
En kjempekoselig kveld med tapas, jenteprat
og mye latter!


Da jeg spurte hva hun ønsket seg fikk jeg til svar;
Alt med stjerner på, du finner vel ut noe du som er så kreativ ;)
Så da var det bare å tenke!
Konklusjonen ble å sy pute av et stoff jeg selv har forelsket meg helt i!
Det er kjøpt på stoff og stil.
I tillegg kjøpte jeg en rød tekopp med hank og hvite stjerner.


Gaven falt helt i smak :)


Ha en fin søndag!!

6 kommentarer:

liven sa...

Skjønner godt at gaven falt i smak...så koselig :)

ha en fortsatt fin søndag

Anonym sa...

Så kjempe flott den puten var, flink du er:)
Skjønner godt at hun ble glad for dette ja:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Lisbeth sa...

Herlig gave :)

VINTAGELINE sa...

Så koselig med hjemmelagede gaver.

Jeg liker teksten på skiltet ditt i forrige innlegg! Veldig sanT!
klem

Kristin sa...

Kjempeflott pute! Jeg har også noe stjernestoff liggende. Kanskje jeg får ånden over meg en dag... Fin kveld til deg:)

Unknown sa...

Skjønner veldig godt at den puta falt i smak- er veldig fin :) Flink du er :)

Ønsker deg en fin adventstid og nyt dagen

Klem Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...