Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 30. oktober 2013

Snart tid for knask eller knep ;)

Halloween må vel sies å kunne være en av de mer omdiskuterte
tradisjonene vi har adoptert fra "over there ;)".
Her hos oss har vi foreløpig ikke gjort så mye ut av det.
Jeg tenker at så lenge det er noe barna synes er gøy,
og vi kan kose oss sammen om,
så er det lov!


De siste årene har vi skjært ut gresskar noen dager før Halloween,
det gjorde vi også i år.
Ungene gledet seg veldig!
De synes det er så gøy å grave ut av gresskaret å se
det skumle ansiktet bli til ;)


En svært blid gjeng :)
Ikke lett å ta bilde av 4 trollunger gitt!

De tre eldste ungene er ikke hjemme denne uken, 
men jeg har et håp om at guttene mine kommer på døra imorra.
Derfor var jeg og minsten på Europris å kjøpte smågodt idag,
nå har jeg laget noen enkle Halloweengodteposer ;)


Ellers er det ferdigstilling av varer til julemarkedet jeg skal være med på
som står på planen i disse dager.
Skal viser dere bilder når jeg er ferdig ;)

Ha en fin kveld videre!
Håper den siste dagen i oktober også blir fin,
enten du har slukket utelys eller en fin lykt på utsiden ;)

Knask eller knep!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe koselig du har gjort det:)
Og for noen herlige unger:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Anonym sa...

Så koselig du har gjort det:)ein herlig gjeng❤️her feirer vi Hallovenn imorgen,eit flott alternativ til ekle og skumle Halloween!
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Jatte sa...

Så fine gresskar.. jeg syns halloween er artig jeg da, moro å kle seg ut, er jo ikke noe verre en karnevall .. men liker ikke de som ødelegger ting og skremmer de eldre :)

Laga gresskarlykter her i helgen også, veldig artig!!

Ha en herlig Torsdag,
Klem Klem

Tonje Merethe sa...

Så herlig gresskar og søte godteposer.

Her blir det Halloweenfest i kveld, har ei frøken som gleder seg stort.

Ha en fin dag!
Klem fra Tonje Merethe

Toril :o) sa...

Det er så dumt at mange er så motstander av det! Jeg ser bare positivt på det.
Og det er så koselig å gjøre noe sosialt å hyggelig når det er på det mørkeste ute. Og for en lykke, å gå ut i mørket å ringe på til alle naboer å få godteri midt i uka :o)

Barndomslykke :o)

Interi-gjør det selv! sa...

Så koselig at du la igjen kommentar hos meg, slik at jeg fant deg :-) Har lagt meg til.

Så fint du har pyntet :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...