Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 26. desember 2012

Endelig middag hos oss :)

Det er ingen selvfølge at man kan ha juleselskapene hjemme hos seg selv!
Vi feiret jul med ungene igår, og du så gøy det var!
Herlig å se reaksjonene når de åpner ting de har ønsket seg :)
Hjemme hos oss er det ganske lite og intimt,
så derfor var vi hos mamman og pappan min.
Da fikk vi plass til alle, uten å sitte oppå hverandre ;)
 
 
Idag var det endelig tid for selskap hjemme!
Koste meg med å dekke bordet :)
Min kjære laget middagen, og jeg desserten.
Hjemmelaget kyllinggryte ble et fint avbrekk i all julematen,
noe gjestene virkelig satt pris på!
Til dessert; fruktsalat med valnøtter og krem ;)

 
Ungene har vært opptatt hele dagen,
svært fornøyde med julegavene :)
Minsten er fortsatt temmelig pjusk,
feber og hoste enda.
Håper han snart blir bedre stakkars!

 
Nå venter et par dager på jobb for min kjære,
mens jeg kan kose meg hjemme.
Utrolig godt med litt ekstra fri må jeg si :)
 
Håper du også nyter av gode dager!!
 
Juleklem fra meg :)
 


13 kommentarer:

Underberget sa...

Ønsker deg fortsatt fine juledager og en riktig god nyttårsfering! Så fint du har pyntet hjemmet deres til jul. Vi blogges videre i det nye året:-)

Hjem & Glede sa...

Å så kos dere har det!
Herlig dekket bord.
Håper minsen kommer seg snart da..

Jeg slite med bihulene ennå....så irriterende!
MEN på blogg er alt bra! Hi,hi!

Romjulsklem fra Camilla.

Anonym sa...

Hei vennen:)
Så utrolig koselig du har gjort det:)
Kan tenke med dere har hatt en herlig kveld:)
Nyt Romjulsdagene:)
Klem Merete

Ingrid Louise sa...

Kjempefint pyntet!!
Ser vi har ganske lik smak vi!! :-)
Nyt late romjulsdager fine du!!
klm ingrid l

Merethe sa...

Så gøy at du også har ny symaskin. :) Det er alltid nye ting å lære med søm og føler meg ofte i startgropen. Så koselig du har pyntet. Her må det være godt å slappe av i romjulsdagene. Ønsker deg en fredfull romjul med alle dine kjære. Klemmer Merethe

Unknown sa...

Så koselige bilder og herlig med fornøyde unger :)

Nyt dagene :)

Klem fra Camilla

MissMette sa...

Hei Mirjam :)
Titter innom for å ønske deg en fortsatt riktig ✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ✯✲... Koselige bilder her og i innlegget under her - virkelig julestemning :) Vi er også bare noen få samlet på julaften og det er koselig ღ Veldig koselig å følge deg og bloggen din, mange fine bilder og innlegg... Jeg gleder meg til å fortsatt følge deg videre i det nye året som kommer ღ Ha fortsatt fine romjulsdager, nyt og kos deg masse :) Juleklem fra Mette :)

Anonym sa...

Så nydelig pynta hos deg,så utrulig vakkert og håper dere har hatt fine dager,har ei her og som ikkje er frisk og håper bare ho kommer seg fort for det er ikkje kjekkt å være sjuk når det er jul...
Vi har vært ute på besøk kvar dag,vi har heller ikkje plass til noken særlig ekstra så blir ikkje invitert så mange her til,føles så trangt så fort.

Ønsker deg fine romjulsdager!
Klem fra Lillian

liven sa...

Så fint hos deg...koselig dekket!!
Håper minsten snart er frisk og rask...ikke gøy å være syk i julen!

Anonym sa...

Så koseligt dekket bord du har. Koseligt når familien kan møtes. Kos deg videre i julen og med fridager. klem Liv

Tonje Merethe sa...

Så koselig bord du har dekket..
God bedring til gutten din..

Nyt romjulsdagene.
Klem fra Tonje Merethe

Hanne Margrete sa...

Hei søte du! Titter innom for å ønske deg fortsatt god jul, og for å takke for alle hyggelige ord du legger igjen hos meg! Jeg synes julen din var nydelig og inspirerende, og bordet du har dekket var såå fint!
Så trist å miste farfar rett før jul:( Men det er livets gang og det er viktig å ta vare på minnene! sender gode klemmer!

Fra Hanne:)

Jatte sa...

å fint du har dekket bordet :) koselig å invitere gjester hjem også.. vi hadde julefeiringen her hos oss i r men kun fordi vi var så få i år, noen særlig fler en de 7 vi var hadde blitt trangt!

Nyt de siste romjulsdagene,
KLmmer fra Jatte♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...